Assalamualaikum Pictures, Images and Photos

.:Followers:.

August 13, 2009

Anda di tag!!!!

Peraturannya:

1) Copy gambar amal Islam di atas. Copy satu post ni pun tak mengape. Mudah dan menjimatkan masa. harapnye begitu..

2) Kemudian pilih 10 orang sahabat anda dan wajibkan mereka melakukan perkara yang sama. Ingat! 10 orang tahu.. Lebih2? lagi bagus. Kalau nak bagi semua? amat digalakkan..

3) Gambar ini hak ciptaan tidak terpelihara..jadi sebar2knlah ye...

4) Perkara yang wajib anda lakukan? Senang je..lakukan apa yang ditulis dekat gambar diatas.. Kalau tidak nampak? zoom la..

maka dgn suka citanya disini ana ingin mengumumkan khalifah2 Allah yang bertuah untuk di'tag' ialah..dukdap..dukdap...::




Dengan harapan agar islam sentiasa dihati anda semua setiap masa walaupun saat2 paling perit iaitu sewaktu roh dicabutkan dari jasat kita...Sesungguhnya islam ini bukanlah hanya suatu agama malah islam ini lebih dari itu..kenapa??sebab islam itu menyeluruh daripada kita bangun tidur gosok gigi dan sebagainya sehinggalah kita tidur semula..segala perbuatan kita islam telah ajar walaupun sesimple a.k.a perbuatan yang kita tidak ambil kisah pun contonya macam jangan tiup air yang panas dan kibas tempat tidur a.k.a katil sebelum tidur...faham tak?? ke ana cakap berbelit..(actually ana tulis post ini untuk meng'tag' tapi terbawa ke sesi ceramah pulak)..pape pun tahniah kerana di'tag' (^_^)





2 comments:

Unknown said...

salam ;)
owh time kasih kerana meng'tag' saya hehe..
insyaAllah 'tugasan' akan dilaksanakan sebaik yg mungkin.
InsyaAllah Taala.
(^_^)

.:khaulah al-azwar:. said...

waalaiki..
sesame..
amin..